دانلود تحقیق درمورد شبكه گسترده جهاني

دانلود تحقیق درمورد شبكه گسترده جهاني

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد شبكه گسترده جهاني

با دانلود تحقیق در مورد شبكه گسترده جهاني در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شبكه گسترده جهاني را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شبكه گسترده جهاني ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شبكه گسترده جهاني

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:25 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

شبكه گسترده جهاني يك مثال فوق العاده جالب براي بخش كردن سيستم اطلاعاتي در معيار خيلي پهناور است و اين معيار به اين بزرگي نقش بسيار مهمي براي ساختن در جامعه دارد و يك مسئله خيلي مهمي از مطالعه و ارزيابي است. در همين حال به علت نقشه ريزي مركزي يا پيكر بندي باعث شده خيلي سؤالها هم چنان بي جواب بماند.

يك سئوال ابتدايي كه باعث بر انگيختن كار ما شده اين است كه چرا وب اينقدر كند است. يا مهم تر از آن علت اينكه ما اينقدر دير نتيجه مي گيريم چيست؟

هدف ما اين است كه نا آنجا كه ممكن است به اين سوالها به بهترين وجه جواب بدهيم. ما به دو تحقيق براي جواب دادن به اين سوالها احتياج است.

احتياج براي ادغام كردن اندازه گيري network/server

1-آخرين تحقيق انجام متمركز شده گرفته براي اندازه گرفتن network/server جدا از تمام مسائل ارتباط بين اين دو خيلي خوب تفهيم نشده.

2-احتياج داريم ارتباط بين اندازه گيري pasive, active را در اينترنت بفهميم.

اندازه گيري هاي Active به راحتي قابل درك هستند اما به راحتي نمي توانند
پيش بيني كنند كه به اجرا گذاشتن وب حقيقي چقدر است.

حال آنكه اندازه گيري وب pasive مي تواند اجرا كردن حقيقي را منعكس كند اما تفسير كردنش خيلي سخت است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر