4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 25930
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 8k

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله بررسي تاثير تبليغات بر فروش شركتهاي صنايع غذايي مشهد

دانلود مقاله بررسي تاثير تبليغات بر فروش شركتهاي صنايع غذايي مشهد

0 8k
دانلود مقاله بررسي تاثير تبليغات بر فروش شركتهاي صنايع غذايي مشهد

با دانلود مقاله در مورد بررسي تاثير تبليغات بر فروش شركتهاي صنايع غذايي مشهد در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله بررسي تاثير تبليغات بر فروش شركتهاي صنايع غذايي مشهد را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله بررسي تاثير تبليغات بر فروش شركتهاي صنايع غذايي مشهد ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد بررسي تاثير تبليغات بر فروش شركتهاي صنايع غذايي مشهد

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:30 صفحه

قسمتی از فایل:

 مسئله ي تحقيق :

با توجه به اهميت موضوع تبليغات و اثر آن بر ميزان فروش آوري شركت ها در گذشته و حال تصميم گرفتيم به بررسي اثرات هزينه ي تبليغات بر فروش شركتها بپردازيم .

پيشينه ي تحقيق :

انسان امروز زير بمباران شديدي از تبليغات زندگي ميكند .

تاريخ تبليغات را درجهان به سه دوره تقسيم كرده اند .

1- دوران ماقبل بازاريابي و مبادله ي كالا با كالا كه در اواخر اين دوران صنعت چاپ پا به عرصه ي وجود گذاشت .

2- دوران ارتباطات انبوه از 1700 تا دهه ي اول قرن 20 كه تبليغات شدت بالايي گرفت .

3- دوران پژوهش تبليغات به عنوان يك نيروي اجتماعي و اقتصادي مهم تلقي مي گردد .

پيشينه ي تبليغات در ايران را در عهد ناصر الدين شاه قاجار ميدانيم . اولين شركت  تبليغاتي در ايران در سال 1316 به نام كانون آگهي زيبا راه اندازي شد . تا سال 1337 هيجده كانون آگهي در تهران فعاليت داشتند . امروز حدود 530 شركت  تبليغاتي به امر تبليغ اشتغال دارند .

اهداف تحقيق :

1- با توجه به ساز و كار توليد در شركت هاي خصوصي برنامه هاي فروش و اثرات آن بر نوسانات  بازاربر آن شديم تا به بررسي موضوع تبليغات و فروش بپردازيم .

2- به منظوريافتن رابطه ي بين هزينه ي تبليغات و فروش و تعميم نتايج حاصله در افزايش سطح آگاهي عموم و شركت ها نسبت به هزينه ي تبليغات به تحقيق در اين موضوع پرداختيم .

3- با نگرش به اينكه نظام بازاريابي رايج  در دنياي امروز نظام بازار گرا است ( اولويت با بازار مصرف كننده است) و اعتقاد بر اين است كه با تامين نيازهاي مصرف كننده و خدمت به او نهايتا فروش بنگاهها تامين مي شود لزوم فعاليت هاي ارتباطي و تبليغاتي مشخص مي شود  .          


4,000 تومان