پس از خواندن درس فرهنگ، که نثری کهن دارد، میتوان به ترتیب زیر از روش روشن سازی طرز تلقی بهره جست:جملاتی ناقص درباره پیام درس و اهمیت فرهنگ توسط معلّم مطرح میگردد و دانش آموزان با تکمیل جملات، طرز تلقی خود از فرهنگ را بیان میکنند. سپس دانش آموز...
0
7k
پس از خواندن درس فرهنگ، که نثری کهن دارد، میتوان به ترتیب زیر از روش روشن سازی طرز تلقی بهره جست:
جملاتی ناقص درباره پیام درس و اهمیت فرهنگ توسط معلّم مطرح میگردد و دانش آموزان با تکمیل جملات، طرز تلقی خود از فرهنگ را بیان میکنند. سپس دانش آموزان به صورت گروهی طرز تلقی خود را ارزیابی میکنند...
در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 11 صفحه ای آورده شده است. این فایل در قالب ورد تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.
اهداف آموزشی:
✅ آشنایی با نمونه فاخری از نثر کهن
✅ تقویت روحیه ارج نهادن به بزرگان
✅ تقویت روحیه راست گویی و صداقت و دوری از عیب جویی
✅ گسترش و افزایش گنجینه واژهها و مهارت کاربرد واژههای مخالف
✅ تقویت توانایی دریافت پیام درس
✅ تقویت روحیه احترام گذاشتن به والدین
جملاتی ناقص درباره پیام درس و اهمیت فرهنگ توسط معلّم مطرح میگردد و دانش آموزان با تکمیل جملات، طرز تلقی خود از فرهنگ را بیان میکنند. سپس دانش آموزان به صورت گروهی طرز تلقی خود را ارزیابی میکنند...
در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 11 صفحه ای آورده شده است. این فایل در قالب ورد تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.
اهداف آموزشی:
✅ آشنایی با نمونه فاخری از نثر کهن
✅ تقویت روحیه ارج نهادن به بزرگان
✅ تقویت روحیه راست گویی و صداقت و دوری از عیب جویی
✅ گسترش و افزایش گنجینه واژهها و مهارت کاربرد واژههای مخالف
✅ تقویت توانایی دریافت پیام درس
✅ تقویت روحیه احترام گذاشتن به والدین